Piraye08 38 hafta olan var mı aranızda? Bende artık doğurmak istiyorumm.Regl gibi agrim var nişanım geldi ama hala tık yok
Tugce-ylds Piraye08 cumartesi tam 38 oluyoruz canım 😊 belimde çok ağrı var ama nişan vs gelmedi bakalım çatı muayenesi olucam cumartesi
Piraye08 Deniz59 hurma yiyorum merdiven inip cikiyorum pilates topuyla egzersiz yapiyorum yine de yok 😅