Fundabshn Kızlar odamız çok küçüktü ama yinede içimde kalmasın diye bebek odası yaptım nasıl olmuş sizce 😊 Hadi hep beraber atalım bebek odalarımızı 💐 https://resimyukle.io/g/4oMJNu1DpR
Hande1 Fundabshn cok guzel gule gule kullanin💜 benim bir odada 2 dolap utu masasi camasirlik vs olunca yapamadim icimde kaldi valla
Meleekk Fundabshn bizim odamızda çok küçük dolabımız daha gelmedi ama petek dolabın arkasında kalacak gibi. Bi sıkıntı olur mu sence 🤷🏻♀️☺️ takımınız çok güzel güle güle kullanın 🙏
Fundabshn elaweannesi Beğenmenize çok çok sevindim piercardinden 7200dü 6800e aldım büyüyen beşik& dolap& şifonyer& yatak uyku seti vs herşey içinde 💕
elaweannesi Hande1 walla kapı arkalarına koy ütü masamı yatak odamın arkasına koydum çamaşır teli bebek odasının arkasına koydum ama yapıcam yani ewim 2+ 1 düşün bi oda yatak odamız bi oda oturma biride kızımıza olacak😇
Fundabshn elaweannesi Benimde evim 2+1 öyle çok büyük değil köşe takımım var sığmaz falan diye düşünüyodum ama çok şükür sığdırdım nasip kısmet hayırlısı buymuş inşallah ilerde kendi evime çıkarsam tabi daha güzel olur 🤲🏻💕
Hande1 elaweannesi 2+1 ama bi odada iki koca dolap var malesef yatak odasina sigmiyor onlar :/ onumuzdeki yillara artikk insallah
Fundabshn Aysegul354 İnanın satmaya kıyamadım o kadar çok severek aldım ki böyle dedim bebeğin odasında dursun gelen giden olur yatmaya yer işte 😊😊
elaweannesi Fundabshn anne emzirme alt açma yerin gibi olmuş bence ne sat ne de çıkar canım inan ben özellikle aldım sandım ki öyle hemen beğenmem yakışmış😇
EsengulC Fundabshn Zaten bi iki sene o oda kullanılmıyor anne yanjnda yatıyo zaten emiyor ediyor derken kendi başına odasında oynayana kadar vakit geçiyor baya
Fundabshn Merveonay Amin hepimizin bebeği sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün hayırlı evlat olsunlar inşallah 🤲🏻💕😊
Fundabshn EsengulC Anne yanı yatağıda aldım ama 6 ay yanımda tutmayı düşünüyorum sonrasında odasına koyacağım 1 veya 2 sene benimle durması mümkün değil yani ☺️☺️
elaweannesi Fundabshn yani bende ilk 6 ay sonrası odasında düşünüyorum ki eşim 40ı çıktığı gibi odasında olsun kamerayla izleriz diyor dibimizde hemen odası olacak bilemedim tabi ewet hayır diyemedim daha