Havaaaaa Hanımlar gebeliğim 7. Haftası ilk defa kahverengi akıntı geldi. Kasiklarim da Herhangi bir ağrı yok. Düşüğe sebep olur mu? Bu aralar biraz fazla yoruldum bilemiyorum. İlk hamilelik bir de
Pammuk Havaaaaa yorulmaman gerek bolca dinlenmen lazım 12. Haftana kadar ayrıca doktora görünmen lazım progestan iğne falan başlatır aksatma
Oozzlleemm Havaaaaa yat dinlen canım benimde aynı oldu 7. Haftada ertesi gün kalp atışını duydum içerdede kanama var dedi bir hafta yattım geçti bidahada gelmedi kan
Havaaaaa Pammuk Yarin gidecem kalp atışlarını duymak için. Bunları da sorucam ama endişelendim bilen varsa diye buraya yazdım.