Asli06 Merhaba happymom anneleri devlet hastanesine detaylı usg için gidicem fakat önce kadın doğuma görünmem gerekiyomuş göründükten hemen sonra detaylıdan bakıyolarmı yoksa sonrasına sıra mı veriyolar ?
Fulyaaa1 Asli06 merhaba 19.hafta da çağırdılar beni istem yapılıyor muayene de oldum. 21. Haftama sıra aldım
Halime0638 Asli06 önce doktor ultrason ile bakiyor sonra yönlendiriyor radyoloji bölümünden randevu alıyorsun ama erteleme hemen git derim devlette randevu biraz zor bulunuyor geciktirme
Halime0638 Ndrg12 gittiğin hastaneye bağlı değişebilir ama devlet genelde radyolojiden aldırıyor diye biliyorum doktoruna sor nerden alicam randevu diye o söyler sana
Ndrg12 Halime0638 ben biliyorum zaten doğrusunu. radyoloji bölümünün işi değil o. Perinatoloji yapar detaylıyı. İki gün önce yaptım perinatolojide detaylıyı. Öncesinde radyolojide yaptırdım beni çok yanlış yönlendirdi tekrar perinatolojiden randevu alıp gittim sorun olmadığı söylendi
Halime0638 Ndrg12 valla devlet iste napican nerden diyorsa ordan yaptiriyorlar ben randevu bulamadım diye özelde yaptırdım uzman doktora da devlet öyle diyor işte peki detayli yaptiysan neden sordun