korkmazkevser çook geçmiş olsun yaklaşık bir ay önce ben de grip olmuştum bayağı ağır atlattım. İlaç kullanamadığımız için bitkisel formüllere yönelmek zorundayız tabi. Ben her akşam nane limon ve bal karışımı içiyordum. kalan Nane limon karışımı ile de sicakken burnuma buhar yapıyordum on dakika kadar . Burun tıkanıklığı ve akıntısına iyi geliyordu . Bol bol da meyve yiyip atlatmayı bekleyeceksiniz 😟