Neslim1 merhaba hayırlı olsun sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲 bende 12+6 hamilelikten bu yana sürekli bende de var kasık ağrısı sırt bel ağrısı kaç kez muayeneye gittim kontrole gittim ama doktora söylediğimde normal dedi gelişim dönemi vs gibi şeyler dedi