Damla00 hiç alakası yok. Ben kendimi bildim bileli idrar yolu enfeksiyonum var. Bazı dönemlerde hastanelik oluyorum yılda 2-3 kez en fazla. Vücudumda var yani ne kullandıysam anlık geçirdi snra yine başa sardı. Çocukluğumdan itibaren olan bse. Antibiyotikte kullandım ama dediğim gibi anlık geçirdi. Hamile de kaldım hamilelik boyunca da vardı çok yüksek dozla ilaç kullanamadım ama bi rahatsızlıkta yaratmadı çok şükür. Şmdi ikinci hamileliğim şuanlık görülen bi problem yok.