halimos25 Gulsumelif 7 haftalik hamileyim bende de oluyor batıyor bisey sanki sızlıyor gibi oluyor sebebini bende merak ediyorum
Aidabagiroffa Gulsumelif benimle aynısın.bende vagınalda degilde göbegimin tam altından ağrım oluyo arada.bende zaten rahim ağzı kısalığı olduğu için oluyo galiba
Canlarrr Bebekleriniz büyüyor. Rahminiz de küçüktü genişliyor bebeğinizle beraber o yüzden o ağrılar batmalar :))) ama aşırıııııysa tabikide doktora gidin. Benim 13. Haftada başladı 16-17 ye kadar sürmüştü. Şuan da da ara sıra yokluyor