Ben de 35+2yim hem suyum fazla hem bebeğimin kilosu iki kez açlık tokluk şeker baktı bişey çıkmadı sonuçlarım gayet iyi. Sebepsiz de olabiliyormuş korkulacak bişey yok dedi doktorum. Sadece doğumu biraz öne çekti sezaryen olacağım için o da bebeğin kilosundan dolayı