HilalYlmz Zeynoliiiiii 2 saatte bir uyandırıp sürekli emzirdim 20dk sağ 20 dk sol memeyi verdim şuan 16 günlüğüz çok şükür sarılık olmadık
Gonul_enes Zeynoliiiiii 3 cocugum var 3 de yogun sarilik yasadi hastanede yatti gunlerce..3 nede mamayi dayadim anne sutude veriyorum baska turlu dusmedi bizim ki yiyerek ve tedavi olarak bitti
HilalYlmz Zeynoliiiiii ben öyle olduğunda ayağını veya burnunu sıkıp uyandırıyorum gıdısına dokunuyorum hafif hafif