O haftalarda ben de cok sık ve guclu hareketler hiss etmiyordum, Dr.hiss etmem gerektigini, ama bebegin kaslarinin daha cok zayif oldugunu bu yuzden guclu bi hareketlilik hisetmeyecegimi soylemisti, zaten sanirim guclu olmadigi ucun gun icinde oyle kolay kolay anlayamiyoruz, ancak uzunca sakin sakin yatarsak farkedebiliyoruz