edaer benim de öyleydi çok kafama takıldı doktoruma sordum kadın olduğu için rahattım, o da baktı normal o kadar fark olması dedi normalde de farklı olduğu için öyle olabilir dedi, ilerleyen haftalarda o da gelişti biraz daha ama diğeri gibi değil ucu mesela daha açık kahve ve daha küçük. İlerleyen haftalarda ebem emzirme eğitimi verdi o da gördü zaten ona da söyledim sorun değil emzirmeye uygun dedi, 37 haftamdayım