Ne yapsam bu idrar yolu enfeksiyonundan kurtulamıyorum. Daha beş gün olmadı monurol kullanalı lökositim yine yüksek çıkmış. Kasık ağrısı da cabası. Sirkeli su ile yıkanıyorum. 3 litreden fazla su içiyorum. Lavaboyu sadece kendim kullanıyorum eşim banyodakini kullanıyor. İlişki de yok. İç çamaşırımı da ütülüyorum ama yine beni buluyor. Daha farklı bi yöntem deneyen, bi çözüm bulabilen oldu mu kızlar?