Merve-ee anladım inşallah bidaha böle bişe yaşamayız çok zor her kontrole gittiğimde şükür bebek iyi ama kanama alanım azaldıgına dair doktor bişe diyemiyo aynı diyo allahtan cogalmamıs bunada şükür kasımın 3de tekrar randevum var dınleniyorum hep bnde peki sizin alttan kanamanız az az oldumu oşekildemi bitti yoksa hiç alttan kanamanız olmadı o sürecte rahım büyüdükcemi kanama alanı azaldı bi bilginiz varmı