Mommyler, 31+1 oldum. Ara sıra meme başımda içerden sanki bir sızı oluyormuş gibi hissediyorum. Hani derler ya sütüm kaynadı diye , öyle hissediyorum.. doğumun yaklaştığını mi belli eder bu durum bilgisi. Olan , yaşayan var mı? Nasıl anlatacagimi tam bilemedim, akıntı falan yok meme ucunda ama içerden sızlıyor Ara sıra. Sonra geçiyor.. bebek dönmüş başı asagidaymis bu arada..