12 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde amniyotik band sendromu görüldü. Doktor kalın band bebekten uzakta dedi. İnternete bakma çok kötü şeyler yazıyor çok büyük bir sorun olacağını düşünmüyorum band kalın diye dedi. Ama ben çok korkuyorum tabi ki İnternete baktım maalesef sabahtan beri ağlıyorum. Zamanla küçülenler de olmuş. Kendimi çok kötü hissediyorum