Mervenurns Kızlar selam sizce bu durum normal mi ? Sürekli olmuyor ama oturarak çalışıyorum acaba o yüzden mi oluyor bilemedim
Juulide Mervenurns yok canm normal artık ağırlık sistemin aşa doğru olduğu için özellikle sabahları daha net hissedersin Özellikle bebek başaşa indiği zamanki baskıyı gör sen daha 😀😀suan ben 35 +3 sanki aşadan fırlıcakmış gibi
Gamzeparlak1 Mervenurns vajina değil de çatı ağrısı olabilir mi? Bebek baskısından dolayı bende var iki haftadır 32+6yim.
Selcans Mervenurns bende 33+4′um. Bebek bas asagi ara ara bende yaşıyorum, sordum doktora artık normal ağırlık baski yapiyor dedi. Özellikle ayakta cok kaldiysam hissediyorum ya da eğilip kalktiysam.
Mervenurns Juulide birde bebek baş aşağı flan diyorsunuz ya nasıl anlıyorsunuz basının neresi olduğunu 🥺
Foodengineer Ben de 33+4 üm aynı ağrı bende de var özellikle vajina çevresi iç bacak ağrıyor 😞neden hiç anlayamadım
Gamzeparlak1 Mervenurns Sanırım vajina ağrısı diye bı şey yok,çatı ağrısı var, hareket ettikçe rahatlayan,yatarken bı şey yok, dönerken ağrıyor gibi vs.
Juulide Mervenurns canm kadın doğum doktoruna gittiğin zaman sana kendisi söylüyor bebek dönmüş pozisyonunu almış doğuma kendini hazırlıyor diye bebeğin pozisyonu başaşa olduğu zaman doğal olarak kasık ve vajinal bölgesine baskı yapar istersen bu konuyu doktorunda daha detaylı görüş Birde normal olarak doğum pozisyonları olur bebeklerde bazı bebekler son haftaya kadar başaşa gelmez bazı bebekler çok erken alır bu pozisyonu
Mervenurns Gamzeparlak1 anladım canım olabilir ama doktorum bahsetmedi ağırlıktan vs dedi ama bu ayın sonunda kontrolüm var bakalım ne diyecek
Mervenurns Juulide hee onu biliyorum gittiğimde söylüyor zaten en son bebek ayakları vajinaya dogru duruyordu acaba dönmüş olabilir o zman
Juulide Mervenurns ben mesela 35+3 8 aylığım ama gecen hafta doktoruma gittim 2 hafta olmuş döneli dedi başkalarına soruyorum çok erken diyorlar işte her bebekte bir olmuyor Ama bendeki baskıyı anlatamam size sanki fırlıcakmış gibi 😀