Alparslaninannesi0 Bugün adet oldum kızlar suanlik bi iki damla geldi ama bakalim sürekli sag Kasığım ağrıyor adetim 4.yada 5 gun sürüyor ne zaman yumurtlama oluyor hamile kalmak için ovulasyon testi gerekli mi
Atscn_ Alparslaninannesi0 hamile kalmak için yumurtlama yani ovulasyon gerekiyor evet. Adetiniz bitttiği gün ovülasyon testi yapmaya başlamanız lazım
Atscn_ Alparslaninannesi0 ben ilk eczaneden alıyorum beş tanesi 35 TL di. İnstagram da bir Gebenin Günlüğü diye bir sayfa var ordan 30 tane artı iki tane de gebelik testini 80 TL ye aldım tavsiye ederim