Civcivim000 canım merhaba, ben kraft a9 modelini aldım daha kullanmadım ama kabin boy. Benim de önceliğim kiracıyız ve tayinciyiz. Taşıması kolayj olsun rahat bir model olsun indir çıkar kolay olsun bana zorluk vermesindi ve çok hafif çok güzel bir modeldi aldım. Dediğin gibi arkasından filesi açılıyor ben bebeği göreceğim birde düşündüm ki zaten Aralık gibi doğum yapacağım 3 4 ay muhtemelen öyle bebekle beni görmesi gereken yerlere gitmeyeceğim yaz olsa neyse çarşıya gidersin falan ama şimdi çok biyere gitmem, gidecek olsam bebişi avm ye sokmam. Zaten 4 5 aydan sonra yaza doğruda bebek büyümüş olur onu arkadan her türlü kontrol ederim diye düşünüyorum. Çift yönlü arabalar ya çok aşırı hantal yada çok aşırı pahalı