Sultan3455 ben spinal oldum pamuk gibi girdim çıktım çok rahattım odada ameliyat önlğü bone takıp sedyeye yatıyorsun ameliyathanede ameliyat masasına çıkıyorsun ben spinal olmuştum oturdum iğneyi yaptılar yattım tansiyon aletini falan takıp perde gerdiler doktor geldi 10 dakika olmadan bebeğimi çıkardı zaten yarım saat olmadan ameliyat bitti odamdaydım bebeğimi emzirdim hemen sonra üstüm değişti serum taktılar sabah kalktım yürüdüm yürüyüş o yürüyüş 2 gece kaldım kendi istediğimde uyumadığım zamanlar hep koltukta Yada kolidorda yürüyordum 😀 ağrı kesici baya baya yapıyorlar benim hiç ağrım sancım olmadı kalkmak zor sadece onuda yan dönüp kalk rahat oluyor sana hızlı ve kolay atlamanın formülünü söyleyim bol bol yürü su iç ben 2. Hamileliğim gene sezaryen istiyorum canım korkulacak birşey değil