BrcKsaYldrm Kızlar merhaba. Bugün kontrole gittik 36+3 olduk,sarı akıntıdan dolayı önlem amaçlı Donaxyl fitil verdi doktor. İnternetten okudum biraz ama kanama yapıyor vs yazmışlar. Kullanıp sıkıntılı bir duruma düşen oldu mu ?
BrcKsaYldrm Yagmur00 bence de öyle ama internette okuyunca dedim acaba böyle bir durumu yaşar mıyım..
gulsenimu bende kullanıyorum 5 gündür kanama vs yapmadı ama akintim da bitmedi, çok kötü fitil içeri itemiyorum yapisiyor iyice iceri sokamadigim icin işe yaramamış da olabilir
BrcKsaYldrm gulsenimu kullanma talimatında hafifçe ıslatıp kullanabilirsiniz yazmışlar ama nasıl olacak bakalım 🙏🏼
Fulyabenan Bnde kullandım kanama yapmadı ama akıntıyı kalıcı olarak çözmedi maalesef kısa bir süre geçti sonra yeniden başladı. Ayrıca çok sert bir fitil çok zor kullandım
BrcKsaYldrm Fulyabenan hepimize şifa olur inşallah 🙏🏼 bol su da içiyorum, kaşıntı,koku vs de yok umarım hemen geçer
Fulyabenan BrcKsaYldrm ıslatınca elinizde dağılıyor maalesef öyle de denedim o işittiğim fitil boşa gitti kullanamadım
Nevbahar544 Donaxyl fitil prospektüste günde 1 kez deniyor ama doktor 2 kez kullan yazmış..günde 2 kez kullanan var mı bu fitili