Elfozri09 Sermec27 Evet aynı kanlı görüyordum elime geliyordu küçücük bişey ağlamaya başladım uyandığımdada agliyomusum ilk defa böyle bişey yaşadım Hayırlısıyla olsun inşallah🤲
Havvayy Elfozri09 ay ne saçmalamış çevren ben her kötü hissettiğim gün öyşe rüya görüyorum Allah a dua ediyorum başka çarem yok rüyaya veya onun bununlafına bağlı kalmak moral bozukluğundan başka bir şey değil
Nurciv Elfozri09 Bende Üc oldu rüYamda kanamam oldugunu görüyorum. Her seferinde tuvalete gidiyorum gercekten varmi diye. Bilinc altinin etkisi. Düsünmemeye calisiyorum sende Hic kafana takma kötüsü cagirmayalim canim.
Annenaz Elfozri09 benim de rüyamda kocam sürekli çocuğumu kaçırıyordu bana göstermiyordu. Bana da düşük olur falan korkarsan dediler de 26. Haftamız bitti bugün. (riskli hamilelik geçiriyorum ) . İnanma boşver sen içini ferah tut
Balarisiii Elfozri09 valla ben de aynı dün gece korkuttular eşimin adını unuttum baya bi düşündüm adını
melekanesi Elfozri09 asıl bu tarz şeyleri kafana takıp stres yapmaman gerekiyor. Kaç defa rüyamda kanamam olduğunu gördüm. Çok şükür 35 haftalık hamileyim. Dua edin.
Gamzeparlak1 Elfozri09 Bilinçaltında sen bebeğini kaybedeceğini düşünmüşsün belki farkında bile değilsin,hiç bı şey olmaz Allah’ın izniyle,kendine iyi bak,sağlıkla doğur büyüt inşallah.
BesteKc Elfozri09 ben her hafta 6 kere ölüyorum, 8 kere aldatılıyorum, 17 kere de babam ölüyor 😂😂 Bunlar tamamen bilinçaltı öyle şey olur mu😂😂 rüyanızda gördükleriniz çıkarsa gelelim de bi üfleyin bizi ahahah 😂😂 hiç kafana takma böyle şeyleri ya
MerveeD Elfozri09 ıkı gun önce Bendede oldu sürekli bebegımizi düşünmekten oluyormus bilinç altımda oldugu jcın netten arastırdım düşürme gbı bırsey söz konusu degıl onu Allah bilir
deletedmom27371 Elfozri09 canım bende bugün gördüm ama düşüncelerin ile ilgili olabilir mi daha yeni diye ben 10 haftalık hamileyim ama hamile kalmadan önce riskli bir ilaç kullandım onun ile ilgili problemlerim ortaya çıktı tabiki kesin bişey değil ama çok kafaya taktım ondan görmüş olabilirsin