Elsa01 valla bende aşırı agrı oluyor bişey saplanır gibi sonraa geçiyor doktoru her korkarak aradıgımda ishalden dolayı gaz diyor çünkü doğum sancısı sabit bi yerde olmaz karının genelinde olur hafifle başlar şiddetlenir diyor birde bebek bir tarafta toplanır bi taraf boş kalırsa diyor hemen ara diyor şuanlık 39+1 deyim gaz agrısından başka bişi yok kanala düşmemiş demişti gittigimde zate. Pazartesi günü süpriz yapmazsa sezaryenla alınacak :)