Merhaba arkadaşlar bugün yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum gerçekten sinirden ağladım. Bugün 2li tarama için devlet hastanesindeydim, 2 gün önce kan ve idrarı verdim bugüne ultrason için randevu vermişti onun için gittim. Ultrason için sıra almak gerekiyormuş sıraya girdim 1 saat sıra bekledim daha sonra ultrason kapısında 1 saat bekledim içeri girdim baktı flan bebek cok hareketli vs dedi neyse ultrason sonucunu verdi bunu doktora götür dedi. sonucu doktora göstermek için danışmadan sıra almak gerekiyormuş, uzuuuunca bir kuyrukta 1 saat bekledim neyse aldım fişi, gittim doktorun kapısına tabi benim gibi bi sürü insan , yok senin sıran benim sıram muhabbeti dönüyor ordada bi yarım saat bekledim. artık belim kasıklarım ağrıdı mecalim kalmadı. Her neyse içeri girdim baktı ultrasona ense kalınlığı ölcülmemiş bidaha ölctür dedi bende nasıl yani ciddimisiniz dedim ben onca saat sırayı bekledim yinemi beklicem dedim hem ultrasonda hemde size göstermek için fiş sırası bekledim vs dedim evet dedi. orda bi burnumun diğeri sızladı vallahi ağlayacaktım. Ultrasondaki doktor niye bişi demedi ölçemedim vs hiç
Bişi demedi neyse gözlerim dolu dolu yine indim aşağıya ordaki adama gösterdim kağıdı yine 3 gün sonraya ultrason randevusu verdi. O kadar sinir oldumki tutamadım başladım ağlamaya böyle birşey olabilirmi ya 1 de olan randevum saat 3 buçuğa kadar ordan oraya beklemekle geçti ve hiç birşey için ağlaya ağlaya döndüm hala daha duygusalım yemin ederim kafayı yedim hep böylemi yapıyorlar devlet hastanesinde şaka gibiler 😩 Allah hepsini ıslah etsin…. Özellikle ultrasondaki doktor kadını…