Cantanem333 Merhabalar,güvenilirliğinden emin olmadığım ürünlere çul dolusu para ödemektense içeriğine vakıf olduğum yağları(kakao,hindistan cevizi,kantaron,acıbadem ve zeytinyağını) ekletip aktardan hazırlattım. Bir de içine e vitamini ampül eklettim. 80 lira gibi bi ücret verdim. 35+5’teyim çatlamam olmadı şu ana dek. Tabi günde 4 litreye yakın su da tüketiyorum☺️
Hazırlattığım yağ hala %40 dolu,doğumdan sonra dahi yetecek gibi görünüyor 😊