Kızlar 33. Haftamdayım dün gece acile gittim idrar enfeksiyonu çıktı bebeğim gayet hareketliydi. Serum verdiler antibiyotik içerikli sonra nst baktılar kalp atışları iyiydi eve geldim sabahtaysan beri bebeğim hareketsiz böyle çok yavaş güçsüz belli belirsiz hissediyorum bazen eski hareketliliği yok acaba antibiyotikten dolayı mıdır basına gelen var mı ?