Eminegezerr benimde sağ tarafımda , yumruk gibi bir ağrı var. Safra kesesi mi ya da başka bişey mi diye ayrıca doktora gidip ekstra ultrason çekildim ama herşey temiz çıktı. Kendi doktorum gebelik reflusu olduğu için mide gaz yapıyor ayrıca bebekte baskı yapıyor o bölgede ağrı oluşuyor dedi. Ama inanın dayanılmaz bişey özellikle yemekten sonra ya da biraz yorulunca cok daha fazla artıyor. Bebekte hep orda tekme atıyor zaten o baskı yapiyomus.