hly4606 Şuan hepsi burada da 1 alana 2. Si 1 TL kampanyası var baby turco alıp memnun kalan ya da kalmayan var mı
Aslylmz Hafissee bormalde alınan fiyatlara göremi fazla yani üstüne konulmuştur muhakkak ikincisi 1 tl oldugu için 😂
Hafissee Aslylmz ben 68 li paketi 34 tl alıyorum ben tanesi 50 krş a geliyor 😁ama şimdi hesapladım 170 li paket 180 tl ikili alımda bezin tanesi 1 tl 80 krş a geliyor 3 katından da fazla yani
Atlasmom1 Prima kullanıyordum denemek için aldım memnun kaldım Pişik yapmadı Sızdırma yapmadı Hem de Türk üretim 😍