Annelikooneko Kizlar 12+3 haftaligiz .ikinci gebeliğim . Oğlumu 22haftalikken hissetmiştim . Ama bunda 2gundur 2 kere felan göbegimin alt kısmında mısır patlar gibi bişi oldu. Acaba bebek mi ? İkinci gebelikte erkenden hissediliyor mu ki ?
gldn065807 Annelikooneko 17 haftamdayim bir kez kayar gibi oldu daha hissetmedim benimde 2 gebelik okadar erken olacağını sanmıyorum canım
Mevaninannesiii Annelikooneko 13 haftaligim canm benim de ikinci gebeliğim bir haftadır hissediyorum 🤤
Aylin2011 Annelikooneko 16 haftada daha iyi anlarsınız gaz da olabilir benim üçüncü ikiz gebelik 16.haftada hissettim
Annelikooneko gldn065807 Bende anlayamadım canım bı soruyum dedim . İhtimal vermedm ama şaşırdım noluyo diye
gldn065807 Annelikooneko insan istiyor tabiki hareket etsin bir an önce diye ikinci gebelik ama yinede heycanli oluyo insan haklısın valla 😅
Yzaman Annelikooneko sanki kucağımda kedi varda patisi ile hafif hafif vuruyor gibiydi 😁 dedim ala ala ilknkinde böyle değildi bu başka bir şeydir sen karıştırdın kesin bu kadar erken olamaz dedim çünkü hamile olmadan öncede böyle arada oluyordu mideden kaynaklı bir şeymiş🤣 sonra devam etti böyle günler tamam dedim bu bizim kız 😁 şimdi 22 haftalığız gece uyandırıyor bazen masllah 🙄😁
Annelikooneko gldn065807 vallahi ya çok istiyorum haraket etsinde bakiyim diye 😂😂 bide istihareye yaticam bugün cinsiyet için😂
Miramm2601 Bende 15 haftalıgım ikinci gebeliğim henüz hissetmedim :) sizde durumlar nasıl peki bulantı halsizlik falan var öı benim sürekli basım dönüyor ne zaman geçecek acaba
Miramm2601 gldn065807 çok yoruldum artık ya ilk başta bulantı sonra kanama şimdi de halsizlik baş dönmesi gözlerim hep kararıyor artık balayı kısmına geçmek istiyorum ☹️😬
gldn065807 Miramm2601 ya ilk gebeliğim her ayı balayiydi ben bunda öyle bisey görmedim kızim beni zorluyor baya 😊