gmzlpsln Umudayolculuk36 bn 35 haftaligim 37 ye kadR kullancam dogurmazsam.kasilma sanci oluo hep kanama oluyodu
mutlugebeee Umudayolculuk36 23’ten beri kullanıyorum 34+1’iz daha ne kadar kullanıcam bilmiyorum🤷🏻♀️
Annenaz Umudayolculuk36 7. Ya da 8. Haftamdan beri kullanıyorum. 26. Haftadayım. Doğuma kadar da devam edeceğim sanırım
Beritan01 Bende ara ara kullaniyordum şuan 32 haftadan beri hiç ara vermeden kullanmaya geçtim erken doğum riskim var şimdi 35+2 yiz dün doktoruma sordum ben diyene kadar bırakmak yok dedi zaten Çarşamba günü bir aksilik olmazsa doğum tarihi verecek
gmzlpsln Beritan01 ben gldn065807 bende kullaniyorum bunu ama dogum geldiginde acilmayi zorlastiriyomu acaba bu
Ysmnbarin Haftamda lekelenmem olmuştu doktor kullanmamı söyledi. 12. Haftaya kadar kullandım doktora sordum lekem yok kullanmaya devam edeyim mi diye bırakabilirsin kullanma tekrar leken gelirse kullanmaya başla dedi