mutlugebeee birçok doktor dinledim videolara baktım birkaç güvendiğim doktora da sordum. Yurt dışındayım buradaki doktorlarla da konuştum hepsi kulaktan ve koltuk altı önerdi. Her ikisini de aldim. Ama tekrar bakarım tabi teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Ama makattan bana bebeği çok rahatsız edecek gibi geliyor. Koltuk altı 37.50 üstü ve kulaktan 38 üstü yarım saat geçmediği takdir de zaten ateşli oldukları ve üstü çıkartiktan bir süre sonra geçmiyorsa doktora getirmekten başka birsey onermiyorlar zaten ilk 3 ay özellikle.