Esim 3 gun once tudors dan kazak aldı ayiptir soylemesi 175 tl gibi bi fiyat odedi
Magzadan gelen seyleri yikamadan dolaba kesinlikle koymam
Kazagin kullanma talimatinda 40 derecede yika isareti vardi ben buna ragmen bise olur diye 30 derece 600 devirde sıktırdım yikadim 15 dk lik programda hemde
Kazak bi cikti etek gibi olmus alta dogru uzuyor
Magzayi aradim simdi makinanizda sorun vardir diyor dalga gecer gibiii usteleyince fabrikaya gonderir inceletiriz dedii
Nasil bir sonuc alacagim merakla bekliyorumm
Incelemeye urun gonderipde memnun kalan kalmayan var mı acaba