Ayseee42 Birkaç gün öncesinde bir arkadaşın formdaki bu konuyla ilgili postunu görmüştüm şimdi bulamıyorum bilenler varsa cevaplasın canlar😍 5 haftalık da kese sola yakın( hatta tam ortadan birazcık sol) tarafta olunca (ilk ultrason resmimiz) cinsiyet ne oluyordu ya da tutuyor mu bu tahmin yoksa buda mı hurafe 🧐cevaplarınızı bekliyorum kızlar😇
Yogurtlupilav Ayseee42 bence kendinizi şartlamayın böyle şeylerle. 12 haftada bebeğin genital bölge oluşumu başlıyor ve 14-16 arasında görünebilir halde gelişiyor.
Dlrcem Ayseee42 benim bebek sağ taraftaydı kesede ilk sağdaydı. Herkes erkek dedi. Şimdi 28 haftalığız ama bebek kız 😊 ne aşermeler ne bebeğin sağda solda oluşu ne büyüklerimizin hurafeleri hiç biri bende tutmadı 😊😊 ben daha 5 haftalıkken rüyamda gördüm 😊
Tugbamete Ayseee42 aslında sen ne hissediyorsan o oluyor ben ilk öğrendiğim gün oğlum olcak benim dedim hatta ismi bile hazırdı 12 haftadan beri erkek diyor doktorum 💙💙 şimdi 16 haftalık olduk pipisini gösterdi 😂😂
Dykdyk Ayseee42 alakası yok bence ben çift yumurta ikizlerine hamileyim biri sağda biri solda ikiside erkek 😊
edaozdxx Benim de sol tarafta kesem. Genellikle kız oluyor diyorlar fakat bakalım yaşayıp göreceğiz. :)
Ayseee42 Dlrcem ahah çok ilginç 😀böyle tecrübeler de insanı hayal kırıklığına uğratıyor çok da kanmamak gerek tabi ama insan öğrenene kadar da meraktan herşeyi didikliyor
Guldenn Ayseee42 sol kız sağ erkek diolar ama hiç alakası yok onunla canım 😊 bnde cinsiyeti öğrenmeden önce kız çok istiyordum ama onun elini ayağını görünce kızmış erkekmiş hiç umursamıyorsun
Ayseee42 Guldenn ya bende öyleyim ultrason da bebişin hareketlerini gördükçe doktora soracağım soruları bile unutup çıkıyorum çok büyük mutluluk bizde eşimle kız istiyoruz ama kısmet artık