Artık çok sabırsızlanmaya başlamıştık hala gelmemişti ama ben bekleyecektim normal doğum olsun istedim.. Evde doğal doğum yazılarını okudum bol bol evde doğal doğum ebeleri takip ettim pozitif konuşmaları bana hep destek oldu.. Millet Sezaryen olacaksın vs dediler hayır neye göre karar verdiler bilmiyorum neyse gece 2.40 da sancım başladı gelip gelip gitti yürüdüm evde tuvalete gittim uyudum uyandım eşim kalktı yatmasını söyledim çünkü su yada nişan gelmemişti saat 5. 40 oldu hala sancım geçmedi evde doğum yapan kadınların içinden geldiği gibi hareket et cümlesi ile öyle yaptım dizlerimin üstünde çömeldim duvara dayandım sonra sancım geçecek gibi oldu yattım uyumuşum hemen sabah ezanında kalktım içimde rahmimde Bi baskı ile tuvalete gittim nişan gelmişti çantamda biraz eksiğim vardı hemen tamamladım eşimi uyandırdım sakin olmam gerekiyordu duşa gireceğimi taksiyi çağırması gerektiğini söyledim. Eşim korktu sakinleştirdim tam banyoya girdim annem kalktı girme diye oda korkmaya başlamış ya doğrursan vs dedi dedim hemen girip çıkacağım sakin olun. Omuz altıma sıcak su tuttum sancım gelip gitti iki kez ama daha az canım yanıyordu sıcak duş çok iyi geldi 5 dakika kaldım çıktım sadece küçük inlemelerim vardı annem daha gerçek sancın başlamamış dedi bilmiyor ki geceden beri çekiyorum sancıyı.. Neyse taksi gelmiş aşağı indik nefes egzersizi yaptım Allah diye derince aldım hu hu hu Allah diye verdim nefesimi 5 dakika sonra hastaneye geldik 7.10 da doğuma çıktım oğlum o kadar bereketli ki hastanede teftiş olacakmış güzel bir odaya aldılar beni şaşırdım özel gibiydi (beni devlet ve ebeler için çok korkuttular) neyse açılman var ama suyun gelmemiş gelince doğuma alacağız dediler 5 dk nts ye bağladılar yatmak istemediğimi söyledim kalktım yürüdüm bir yere tutunum hafif çözemeldim 4 yada 5 sancı çektim bu arada sancın sıklaştı Allah yada ayyy diyordum nefes egzersizi beceremedim heyecan yaptım doktor doğuma alacağız dedi bu kadar çabuk mu şaka mı dedim hayır dedi hazırsın evde mi çektin sancını dedi evet dedim aferim sana en güzeli dedi doktor beni dinlersen kolay olacak dedi ebenin biri başımı okşadı diğer kulağın bende olsun ıkın dedi yapamadım sakin ol heyecan yapma sonuna geldin sadece sana kavuşmak isteyene bebeğini düşün dedi öyle yaptım üç ıkınmada Musab Arel’im yavrum doğdu saat 8.40 ..Pozitif düşünün, destek alın kesinlikle evde doğum ebeleri en güzel destek verenler ben sadece okuyarak bu kadar başardım destek olsalar çok daha kolay olurdu.. (kordon dolanması, su yutması, kaka yapması sezaryen sebebi değil hepsini yapmış yavrumm :)) dsorularınız varsa alabilirim inşallah katkım olur size.. Dua edelim birbirimize 🥰