Ben ilk kez 24.haftada özel hastaneye gittim doktor 4 boyutlu yüzünün fotosunu verdi. Diğer ay gittiğimde o doktor gitmişti yerine başka doktor geldi 4 boytlı vermedi. Bu ay dedim 4 boyutlu verebilir misiniz? 21 24.hagtalarda veriliyo son aylar su azaldığı için pek verilmiyo dedi iyi çıkmıyo muş gibi bi şey dedi. Bi de yüzü dönüktü vermedi. Herkesin böyle mi acaba şu an 33 haftalığım. 24 den sonra alınmıyo mu