Sevgi0147 ben ilk 3 gun çok az vererk sonra gece bir kez emzirdim en sonda unutturmak için meyve suyu falan verdim 22 aylıkdı ve bıldıgı için aç dedi bende az bişe sirke sürmiştm snra zaten kademeli kestigim için bıraktı 4,5 gunde bıraktık sonradan istedikce baska seylere yönelttim lütfen cocugu korkutmayın bunca zaman bag kurdugu seyden öcü falan demeyin güven kaybı olmasın yazık bebenize beni suan açık görsün hiç huylanmaz halen emzirsem ister hiç korkutmadım ben