Ah ah üç çayı beş çayı … Kızlar sizde de oldu mu çayı birden bırakmak içince de rahatsız olmak 😒o kadar çok seviyordum ki çay eşliğinde muhabbetle şenliğin kaç kez dibini görürdük komşularımla,eşimle . Ama şimdi değil bir bardak çay içmek çayı görünce kaçar oldum 😔var mı benim gibi olan 😳