Srp12345 Kızlar bugün idrar tahlili yaptırdım protein Eser çıktı resimi atamıyorum buraya ödem şişlik Yok tansiyon normal ama o niye öyle çıktı anlamadım 😔 basina gelen varmı
sehrengiz_8 Srp12345 eser az miktarda demek korkulacak bir şey yok ama ihmal de etme eğer sağlık ocağında yaptırdı iseniz sağlık ocağı testleri de kesin sonuç vermez
gldn065807 Srp12345 benimde vardı doktorum enfeksiyon dan kaynaklanıyor demişti antibiyotik verdi iki tane onu kullanıyorum
Srp12345 sehrengiz_8 yok canım devlet hastanesinde yaptırdım ama bundan 1hafta önce yine yaptırmıştım idrar tahlili intihap için ilaç kullandım ona bakmak için yaptırdım bu çıktı
Srp12345 gldn065807 bakteri çıkmış ama okadar yüksek değil 1 yazıyor du ondan kaynaklanmış olabilir mi
gldn065807 Srp12345 bendede öyle yazıyordu canım bilmiyorum antibiyotik başladı zaten doktorum ki bu ikinci kez antibiyotik kullanımım geçmiyor 😔