Bayanlar merhaba doğumum normal olacaktı 40+1 haftalık gebeyim bugün gittim suyun azalmış dedi doktor,ilk dedi suni sancıyla deneriz olmazsa hemen sezeryan dedi ama şimdi konuştum sezeryan diyor rahim açılmaz boşuna sancı çekersin dedi ama alttan felan da bakmadı açılmam var mı yok mu diye b
ne yapmalıyım sizce acil yazar mısınız lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻