zynp00 Canim merhaba seni anlıyorum. 15 haftalikken ben de bir sabah uyanfigimda kanamam oldu ve aşırı korktuk. Hemen doktora gittik bebek sağlıklı dedi doktor ve progestan ile iğne verdi şuan üzerinden tam 3 hafta geçti ara ara kahverengi lekeler oluyor ama normal dedi doktorum. Ben de çok korkuyorum hâlâ ama kendimize dikkat edip beklemekten başka yapacak bir şeyimiz yok. Senin doktorun ne dedi bu arada?