Pamukcukk Özellikle yaptığınız ya da yediğiniz şeyler var mı neler yapıyorsunuz herhangi bir vitamin takviyesi kullanıyor musunuz
Deryatemiz Pamukcukk hic bisey yapmiyorum hatta kendime kiziyorum dogru beslenemiuorum diye ama onden gidiyo bende anlamadim🙄
Merve_0109 Pamukcukk Ceviz iyiyorum bol bol nefret ediyorum eşik zorla tıkıyor ağzıma sonra kabak çekirdeği süt ve süt ürünleri tavuk balık falan yemiyorum yesem iyi olur ama nefret ediyorum aklıma bunlar geldi sadece 32 haftada normal bir bebeğin 1.700 ve 1.750 olması gerekirken benim kızım 2 kilo ❤️🌹
Delicesareti Pamukcukk şekerim olmasına rağmen meyveden vazgeçemiyorum Allahtan çıkarmıyo şekerimi yiyorum o yüzden yulaf ezmesi yiyorum yoğurtla karıştırıp içinede meyve koyuyorum özellikle bunu gece acıkmalarında yiyorum ve her sabah mutlaka 2 tane haşlanmış yumurta gebeliğimin en başından beri vazgeçemedim 8 ayda 8 kiloyla devam ediyorum bu arada kendim fazla kilo almadım bebeğim 34 haftalıkken 2750 di şimdi 36 haftalık olduk bakalım kaç çıkıcak
Dilara11 Pamukcukk 36 haftalıkken 3200 gram olmuştu ve 3 hafta ilerdeydi özellikle dikkat etmedim yediklerime Abur cuburu canım istedikçe yedim kendimi kısıtlamadım ama en çok kabak çekirdeği muz yeşil elma üzüm tükettim ve haftada bir baklava türü tatlılar yedim. 32.haftaya kadar da imom omega kullandım çok önde olduğu için de vitaminlerin hepsini doktorum bıraktırdı. Yarın kontrolumuz var bakalım dogum şeklimiz belli olacak gelişimine göre 😊
Bilgeninannesi1 Merve_0109 bende özel bişey yemedim 28 haftalık hamileyim bebek 29+3 çıktı 1400 gram 40 cm erken doğurur muyum böyle giderse korkmaya başladım
imrenkocka benimde 2hafta önden gidiyor 28.haftada gittim 1600 grdı 30haftalık bir bebekle eş degermiş. önden gitmesi normal ve sezeryan dogumu etkiliyor sanırım. inan herşey yiyorum herşey canım ne isterse yiyorum kendimi kısmıyorum zararlı demiyorum yani. hatta önden gitmesin diye doğum zor olmasın diye ilaclarımı bile icmiyorum 1 aydır 😊
imrenkocka dakpinar- ben korktum biraz önden gitmesinden normal dogumu zorlaştırırmış doktor öyle dedi😏
Melishilal Pamukcukk ekmek makarna pılav haftada 1-2 bazen hiç full proteın agırlıklı ve extra vıtamınler 👍🏻 3 hafta onde cıkıyoruz 🤣
Nemusto Pamukcukk benim 34+5 3 kilo 🧿 gebeliğin başından beri kabak çekirdeği,ceviz,ayran,somon balığı düzenli tükettim.Ekstra multivitamin ve balık yağı içiyodum.Bi tık şeker yüksekti onuda dengeledik çok şükür son haftalarda..
Merve_0109 Bilgeninannesi1 Yok canım korkmana gerek yok günü gelmeden doğmaz rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
dakpinar- KadersizMelek evet kuzum 2,3 hafta öndeydi benim o ara 🥰 tombiş ❤️ Sağlıklı olsunlar da inşallah 🌸💙🤲🏻
KadersizMelek dakpinar- aman sağlıklı olsun da kilo önemli değil canım,organları gelişsin yeterki 🤲🏻☺️
ebruzb Pamukcukk ayy ben cici bebe aşerdim yedim yedim çocuk 2 hafta öne geçmiş doktor yeme dedi 😂😂😂 hem ben hem bebe kilo almış😅😅