aagt Bende de 26 haftalıkken olmuştu.Ara ara oluyor.Doktoruma sordum.Peş peşe ve kanamayla birlikte olmadığı sürece bir sorun olmazmış.Dinlenmeni öneririm demişti.
Oelmez aagt bende duramadım sordum doktora hafif şiddette olabilir dinlen devam eder ve artarsa öyle gel dedi. İnşallah bir sorun yoktur 🤷🏻♀️