Tugbatugba-8181- İlk hamileliğimde çok yememistim dikkat etmiştim çokta canm çekmemişti aslında. Şuan 6 haftalık hamileyim canım deli gibi abur cubur çikolata istiyo zararlı mıdır bebeğe çok acaba siz yiyor musunuz
ay-se Tugbatugba-8181- başlık hoşuma gitmedi teesüf ederim yeme falan yazıyor 😂 elimde dondurmam ve önümde soslu mısırımla 36 haftamdan bildiriyorum arada bir kaçamak yapmanın kimseye zararı olmadı ☺️☺️
Hayal_et07 Tugbatugba-8181- bebek anneden 12. haftadan sonra beslenmeye başlar. Aburcubur sağlıklı değil tabii ki ama canınız çok istiyorsa arada yiyin 🤭😊
Selin12- Tugbatugba-8181- ben şuan 23 haftalık hamileyim abur cubur yiyorum benim 3.hamileligim ilk ikisinde de yemiştim şuan da yiyorum
-Ozge- Tugbatugba-8181- ilk 3 ay çikolatadan nasıl tiksinmiştim eşime bile yedirmiyordum kokusu iğrenç geliyordu şuan 34 haftalığım ve bisküviye bile çikolata sürüp yiyorum kendimi firenliyemiyorum umarım zararı yoktur 🙂
Tugbatugba-8181- ay-se sorma canm az once bende dondurma çikolata gofret ne bulursam yedim hala daha da canm istiyor ama vicdan azabı çekiyorum 🙄
Tugbatugba-8181- Hayal_et07 bir poşet olsa önünde hepsini yerim öyle soyliyim. Artık keşke bulantım olsada yemeden diyorum ama yok hiç bulanmiyo
ay-se Tugbatugba-8181- niye çekiyorsun da çekme bu kadar kasma kendini afiyet olsun hiç de bir şey olmaz her zaman yoğurt süt bizde insanız arada yapabilirsin böyle şeyler
Tugbatugba-8181- Selin12- ben ilkinde korktum dikkat ettim çok ama canm zaten hiç yemekte istemiyordu. Şuan 1 haftadır engel olamıyorum kendime
Hayal_et07 Tugbatugba-8181- yedikçe yiyesiniz gelir ama çok abartmayın hem kendi sağlığınız için de iyi değil. Hepimiz arada kaçamaklar yapıyoruz. Evde buldukça yersiniz almayın. Benim markete gidince bir tane alma hakkım var 😅
begonvilko Ben de cikolata falan yiyorum sürekli. Geçen gün halley yerken ayyy kötü mü yapıyorum acaba derken durdum ve dedim ki amaaan millet alkol alıyor, bir halley çok mu 😂😂