Eyisa öyle gerçekten hiç komşuluk yok burda yani bı karşı komşumla tanıştım onada ilk ben konustm ben tanıştım Ankara’da oturuyordum evlenmeden önce orda. Çok güzel komşuluk var buraya gelince çok tuhafıma gitmişti 8 aylık evliym daha hicbi komşu hoşgeldine gelmedi kpmi çalmadı 🤔🤔