secoz Kızlar 35. Haftadayım 3 gündür acayip göbeğim kaşınıyor kaşımak istemiyorum yırtılır diye ne iyi gelir deliricem 🥲
Delicesareti secoz benimde aşırı kaşınıyo ben kıyafetlerimin üstünden ovalıyorum biraz iyi geliyo kaşındığı andan itibaren hindistancevizi yağıyla masaj yapıyorum hemen ama o kadar tatlı tatlı kaşınıyo ki zor tutuyorum valla kendimi😂
Glsm48 secoz benimde aynı 35+4 deyim, bu hafta daha bi kaşınmaya başladım, hart hart tırnaklayasım geliyor 😁
secoz Delicesareti valla at tımarlar gibi kaşımak istiyorum kendimi 🥺 sırf uykuda kaşımamak iÇin tırnaklarımı dipten kestim bide onlar acıyı 😁
Delicesareti secoz kaşırsak çatlarız tutmamız lazım kendimizi😂36.haftama giricem bende yarın gece inş bu saatten sonra da çatlamam ya aslında bi iki çatlak olsa bebeğimden hatıra olur derim arkadaşıma söyledim saçmalama diyo 😂
Hilal-_19 secoz aaa yanlız degilim yani karnımda hiç çatlak yok basen kısmında olusmus cok sasırmstım 🤦♀️