Hamisannesi iki gün önce dört saat evde tek başıma ağda yaptım , pandemi bu kadar artmamışken kuaföre gidiyordum fakat artık gidemem . Çok yoruldum omuzlarım belim sırtım hala ağrıyor ve nasıl yaptım dayandım şoktayım , ama o kadar rahatldım o kadar pürüsüzleştim ki şimdi ufak tefek çıkarsa eldivenle halledeceğim jilet kullanırsam başa çıkamayacakmışım gibi hissediyorum