tugbaa_g 29+4 üz doktorum iki hafta sonra gel nstye başlayalım iki haftada bir olacak artık kontroller dedi daha erken değil mi 32. Haftada?
Hilal-95 tugbaa_g doktoruna göre değişiyor kuzum girmende fayda var tabi hissetmediğim sancın felan olursa cıkar için rahat eder bana da 34 dedi ozaman girdim ilk herkes farklı giriyor 😕
Feride2435 tugbaa_g cnm bende 29. Haftamda girdim ağrı için değil sadece bebegin kalp atışları daha bet oluyor daha iyi 20 30 dakika duruyo kalp atislarinida kontrol ediyorlar
tugbaa_g Feride2435 yani erken nstye girmemiz ters giden bişeyler olduğundan değil dimi🙄 erken almak isteyince acaba bi sorun mu var diye düşündüm
Sblatc tugbaa_g duruma göre değişiyo sanırım. Bazı doktorlar 32 den sonra istiyo bazıları 36 dan sonra. Bende bugün girdim ilk defa 33 te karnım çok sertleşiyo dedim doktora tedbir için nst istedi sanırım
Beyzapzk Bende geçen hafta 32. Haftada girmiştim ama bi sorun olduğu için değil bebeğin hareketlerini daha net görmek için istemişti bi problem yok bence
gozde3592 tugbaa_g 34+1 im hala ğirmedim 35 de kontrolüm var belki o zaman sokar birşey söylemedi doktorum