Zeynep9120 merhaba kızlar dün akşam 22.00 dan gece 3 e kdar sancı cektim kasıklarda agrı sağ bacagıma vuran bi sızlama kuyruk sokumumda agrı geçmeyince doktorum acile git nstcektir dedi sonucum bu sekilde ama ndense eve gelince bu sancılar geçti doğum yaknmı ne anlama geliyor yasadıgım bi turlu anlayamadm nst sonucum altta paylasıyorum
Zeynep9120 Merveee34 bebeğin gelişimine göre 38+4 canım adete göre 37+2 haftalıgız baya sancım oldu dayanamadm gttım ama eve geldgımde sankı hıc sancı yasamamış gbıydım olabılıyomu böyle
Merveee34 Zeynep9120 olur canım .sancılarını takip et . Hemen olmaz bikaç günü de bulabilir haftayı da . Alttan muayene etti mi ?
Zeynep9120 Merveee34 kendi doktoruma gtmedm cnm acildeki ebeyede alttan muayene ettrmek istemedm salı gnu kndı doktorum catı muayenesi yapıcak sancım geldiği için
BeRidwan Sancılar başlamış ve düzenli aralıklarla geliyor gibi takip et düzenli geliyor karından sırtta yayılıyor şiddeti de giderek artıyorsa gerçek, pozisyon değiştirince ya da sadece karında başlıyorsa yalancı sancıdır
Zeynep9120 BeRidwan karın kuyruk sokumu seklınde agrı sancı yasadm canım bide sag bacagıma vurdu sızladı agrıdı bacagm