12mommy kizlar açlık şekerim biraz yüksek çıkmış oyle dedi doktor sende kesin ilerde şeker çıkar son aylarda insulin kullanırız meyve gunde bir tane ye sadece diyete başla dedi 😞ya napicam bebegime geçer diye korkuyorum
balbebek412 12mommy korkmana gerek yok, benimde ilk gebeliginde seker cikti. Bende siki bir diyet yaptim, meyvemi iki porsiyon yarim yapiyirdim. Ya da meyvedeki sekere gore ayarliyordum. Diyetle kilo almadim, hep saglikli beslendim. Cok sukur bir sorun olmadi.
Asiyes 12mommy ben 25. Haftadayım benimde yeni çıktı diyet yapıyorum düzene girdi gibi , yiyip içtiklerimiz porsiyonlarınızı dikkat edin geçer bence , örnek gebelik şekerinde diyet menülerine bakabilirsiniz ileri zamanlara bırakmamak lazım daha fazla zorlanırsınız
ikiprensesannesiii 12mommy bu tarz rahatsızlıklar genetik olduğu için bebeğine geçer mi diye korkma boşuna geçicek çünkü. He sende olmasa eşinde olsa yine geçicek. Annende de olsa geçicek. Hiçbirinizde olmasa bile beslenmeden kaynaklı ileride bu sorun olabilecek bebeğinde. O yüzden bunu düşünüp strese girme. Sen düşük tutmaya bak. Stres de şekeri yükseltir