Nurse_91 ben de çok sabırsızlanmıstım Yumurtlamadan tam 10 gün sonra erken gebelik testi yaptım çok silik hayalet bir çizgi vardı. Hemen gidip kan verdim ve betam 8 çıkmıştı, yani daha çok yeniydi. Ama sana tavsiyem adet gününe çok birsey kalmamış bekle adetinden sonra kan verirsin ben dayanamayıp erken gebelik yaptım iki katı artış olmadı kimyasal gebelikmiş adet günümde adet oldum zaten. Doktor bana erken gebelik yapmasaydın adet gününü bekleseydin zaten adet olacakmışsın boşuna üzüldün demişti. Bence sabırlı ol ve adet gününü bekle